wtorek, 29 lipca 2014

Gościnnie Agnieszka - Meresanth i Retro Kraft Shop

Witajcie :)

Jest mi ogromnie miło gościć dziś w progach Craft Szafy! Moja wizyta związana jest z aktualnie trwającym wyzwaniem, do udziału w którym mam nadzieję Was zachęcić (jeżeli jeszcze tego nie uczyniłyście/liście :) ). Dla przypomnienia - wyzwanie zatytułowane jest 'Vintage', a nagrodę w nim sponsoruje mój mały sklepik - Retro Kraft Shop.

Dodatkową wytyczną w wyzwaniu jest użycie zróżnicowanych materiałów - oprócz papieru potrzebujemy jeszcze czegoś tkaninowego, metalowego i szklanego (albo szkło udającego). U mnie te elementy znalazły się na i w retro-romantycznym exploding boxie.

Box powstał z papierów Craftlove Studio75, których brzegi mocno potargałam i potuszowałam. Na wieczku znalazł się kawałek tkaniny jutowej, na którą dodatkowo naniosłam wzór za pomocą szablonu z zegarami i tuszu Distress Ink. Jest tu też sporo metalowych elementów, różyczki powycinane z papierów oraz jutowy kwiatek-spiralka. No, to mamy już trzy z czterech materiałów. A gdzie jest szkło...? 'Szkło' jest w środku. :)







Po rozłożeniu dwóch ścianek boxa warto zajrzeć do środka, bo do spodniej części wieczka podwieszona jest klatka wycięta z jednego z papierów z kolekcji. Klatkę pokryłam preparatem Glossy Accents, dzięki czemu lekko pobłyskuje, odbijając światło, jak szkło. Pod klatką na kawałku gazy stworzyłam jakby małą łąkę, dodając papierowe kwiatki.



A oto i box po rozłożeniu. Klatka wisi na sznurku na 'podwieszanym suficie' pod wieczkiem boxa. Na wnętrzach ścianek znalazły się kieszonki i mniejsze i większe tagi.


Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta interpretacja wyzwania i że dołączycie do zabawy. :)

Wiele z materiałów, których użyłam znajdziecie w Retro Kraft Shop:

  

  

  

Pozdrawiam serdecznie :)
Agnieszka 'Meresanth'


4 komentarze: